View Full Version : Ta med ecstasy til tyskland
jokern
23. mars 2010, 03:31
skal til tyskland til helgen på time warp, tenkte derfor å ta med meg 2-3 ecstasy dit. det jeg lurer på om er hvis jeg blir tatt i tollen i frankfurt, om jeg bare får bot på stedet eller om jeg må sitte i glattcelle en natt. for jeg skal dra dit på lørdag og er bare 3 timer senere partyet er, så gidder ikke å ta sjangsen hvis jeg må på glattcella. og noen som eventuelt vet hva man får i bot av 2-3 piller hvis man blitt tatt i tollen?
nZaal
23. mars 2010, 06:18
Mye enklere og sikkert billigere og skaffe når du kommer ned dit.
Ikke ta sjangsen på smugling, det kan fort bli en VELDIG kjip opplevelse!
Frende
23. mars 2010, 07:29
som nZaal sier, kjøp nå bare der nede, er null stress å få tak i, pluss at risikoen er mye mye mindre :)
Knask
23. mars 2010, 09:21
Jeg vil tro at sjangsen er stor for at man ville blitt penetrert av en svært maskulin og sterk hånd dersom man blir tatt for smugling av narkotika inn til Tyskland.
Men dersom dine seksuelle preferanser heller litt i samme retning kan kanskje dette være spennende? :)
Uansett om det går bra sånn sett så vil jeg tro at du fort kan sitte en stund på cella.
Har hørt mange skrekkhistorier av folk som har hatt klammeri med rettsvesenet der nede så jeg ville definitivt latt være å gjøre det.
fetter
23. mars 2010, 09:23
Jeg vill IKKE kødda med/utfordret tysk politi eller tollere. Makan til maktsyke sadister skal du helt til italia for å finne..
Frende
23. mars 2010, 09:26
Jeg vill IKKE kødda med/utfordret tysk politi eller tollere. Makan til maktsyke sadister skal du helt til italia for å finne..
Men i Italia kan Politiet bestikkes ! :D
Rottegift
23. mars 2010, 13:55
Hvorfor i alle dager vil du smugle knips fra Norge til Tyskland? Norge har det største møkkautvalget når det kommer til slikt, ihvertfall nå til dagen (selvfølgelig, jeg vet jo ikke om du sitter på noe bra, men...) Tyskland har ihvertfall en ordentlig ravekultur, her i Norge har vi jo "bare heroinister og stonere". Let litt på arrangementet du, så finner du kanskje noe langt bedre enn her, og slipper analfingring og juridiske problemer.
Haben Sie irgendwelche Ecstacy Tabletten?
jokern
24. mars 2010, 00:38
ok. takk for svar. tror jeg dropper å ta det med meg. grunnen var jo at jeg ikke gidder å bruke tid på å finne det der, har vært på masse sånne store eventer og vet det er masse der, men er så kjipt å gå å spørre hundre folk.
Jeg tror det å spørre "hundre folk" er å foretrekke fremfor analfisting av tyske sadister som morer seg av å se små anuser utvide seg nok til å kunne innta en ananas.
Det finnes vel som oftest "pusher streets" i større byer, og dersom en er på events pleier det å være noen som er der i bunn og grunn for å pushe piller og pulver.
netaneR
30. mars 2010, 06:46
ser grunnen til å ville ha det med seg, ålreit og ha det klart, så kvelden så og si er i boks før den starter! skal til amsterdam for 5te gang imorgen, så blire trance energy på lørdagen og jeg kjenner heldigvis en taxisjåfør (selvfølgelig) som fikser SYKE saker, fått inntrykk av at å kjøpe på gata er dårlig kvalitet (selvom det er amster , tyskland, belgia whatever) enn om du bruker litt bedre tid på å finne noen du faktisk kan ha kontakt med og knytte ett "bånd" til senere turer ;-) selvom jeg gjerne skulle hatt med noen lisser imorgen med tanke på at vi lander sent i nederland og skal ut med en gang, er det stor sannsynlighet for og bli tatt om jeg feks legger en 0,4 i sokken feks?
jokern
30. mars 2010, 19:59
på flyplassen i frankfurt var det ikke noe slags form for toll, for det er i schengen, gikk av flyet og utgangen var rett ved siden av. prøvde å kjøpe på eventet, var noen folk som gikk rundt å solgte der inne, men det var bare fake alt sammen. kjøpte av 3 forskjellige dealere og alt var bare søppel. gikk rundt å spurte ganske ofte, men alle hadde bare nok til seg selv og venne-gjengen dems. så angrer litt på at jeg ikke tok med meg et par piller:(