PDA

View Full Version : OneCall Faktura, noen som vet?

uberole
26. mars 2009, 19:24
Hei du, takk for at du stikker innom posten min.

Det er helt sikkert mange som ser på dette som et dumt spørsmål, og da har jeg allerede sagt at det er det, så jeg slipper å bli flamet' for det (skriver dette grunnet at jeg ble det på sist post jeg lagde) :)
Men here goes:

Det står her (snakker om OneCall Faktura-abonnementet, som tittelen viser til) at jeg har 120 gratis ringeminutter, ikke sant? Men noe virker litt merkelig her :P For på fakturaen min får jeg nemlig opp dette "GSM telefoni (altså ringing): 112 (her har vi minuttene, godt brukte ser du) 234.49kr (og pengene)".

Er det ikke noe som ikke stemmer helt her? Kanskje jeg bare overreagerer, men det hadde vært veldig fint om noen som er litt erfarne med OneCall eller noen lignende abonnementer kunne sagt noe beroligende som "Ikke tenk på det du, de kronene der forsvinner før du får regningen din, siden de holder seg innenfor 120 ringeminutter.", eller om noen kunne ha forberedet meg på å få med halve Norge på å boikotte det firmaet her for svindel. Ikke ta meg altfor seriøst på den siste der, er du snill :)

Jeg er forresten klar over denne oppstarts-prisen på samtaler OneCall har på 0.50kr eller noe, men jeg har da ikke ringt 400 ganger for å fortjene en slik regning, hehe.

Takk skal du ha, for at du orket og lese igjennom! Og dobbelt opp takk på forhånd om du har et svar eller to til meg :)

Grimdoc
26. mars 2009, 19:30
Dette blir ført opp uansett. Du betaler ikke noe for minuttene før du overstiger 120 minutter.
Har selv dette abonnementet.

Edit: Regner med dette er den fakturaen du ser på nettsida til OneCall?

uberole
26. mars 2009, 19:34
Jepp, det er den jeg sitter og måper over ja, hehe.
Da var det oppklart, også slipper vi å boikotte OneCall, dere!

Tusen takk for svar :)