View Full Version : Valg av Netbook
nichlasandre
22. januar 2009, 17:25
Hello
Tittel sier vel det meste, jeg er ute etter en netbook. jeg har sett på test vinneren Packard Bell DOT 3G. og Acer Aspire One A150 brun.
Jeg har ikke kommet til noen besluttning, derfor kommer jeg hit og vil høre deres mening.
Hvem av disse pc'ene, eller noen andre (vis noen andre, legg gjerne med link) hadde du valgt vis du skulle hatt en netbook ? :- )
jeg takker for alle svar på forhånd og håper på fine tilbake melding.
MVH. Nichlas!
1095
24. januar 2009, 20:29
Jeg ville ikke gåt for Packard Bell dot 3G jeg ville heller gåt for denne
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=102381
den har også terningkast 6 i vg.denne er egentlig helt super!
Men er det en spesigjell pris du vill strekke deg til?
nichlasandre
24. januar 2009, 21:30
ikke mere enn 3800
1095
24. januar 2009, 21:51
Nei den er ikke så dyr i forold til hva du får igjenn.
nichlasandre
24. januar 2009, 22:30
hva er den så mye bedre på enn det packarden er ? :- )
binkabi
24. januar 2009, 22:41
Syns packarden er bra jeg, men det er forsåvidt aceren også.
Syns du skal ta den du vil av de to.
Begge har dårlig tastatur og touch pad, men det må man rett og slett leve med.
Frenor
24. januar 2009, 22:43
Ikke Aceren, jeg har den selv. Klarer ikke å venne meg til den tåpelige plasseringen av de knøttsmå musetastene.
Av denne grunn alene ville jeg gått for Toshiba NB 100.
nichlasandre
24. januar 2009, 22:44
Syns packarden er bra jeg, men det er forsåvidt aceren også.
Syns du skal ta den du vil av de to.
Begge har dårlig tastatur og touch pad, men det må man rett og slett leve med.
hvem anbefaler du da? :- )
Ikke Aceren, jeg har den selv. Klarer ikke å venne meg til den tåpelige plasseringen av de knøttsmå musetastene.
Av denne grunn alene ville jeg gått for Toshiba NB 100.
Hvorfor den ? og ikke packard ? :- ) noen forskjell der du vil fremheve ?
Deadlock Radium
24. januar 2009, 22:57
Har noen av dere sett den nye Lenovo IdeaPad S10 da?
Den har akkurat samme innmaten som Acer'en, men også bluetooth og minnekortinngang (Om jeg husker rett) :D
Link her (http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=99169)
Bilde her (http://www.displayblog.com/wp-content/uploads/2008/08/lenovo_ideapad_s10_02.jpg)
Og Her (http://gallery.techarena.in/data/513/Lenovo_Ideapad_S10.jpg)
nichlasandre
24. januar 2009, 23:01
Har noen av dere sett den nye Lenovo IdeaPad S10 da?
Den har akkurat samme innmaten som Acer'en, men også bluetooth og minnekortinngang (Om jeg husker rett) :D
Link her (http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=99169)
Bilde her (http://www.displayblog.com/wp-content/uploads/2008/08/lenovo_ideapad_s10_02.jpg)
Og Her (http://gallery.techarena.in/data/513/Lenovo_Ideapad_S10.jpg)
den så UTROLIG digg ut, mere info takk ?
binkabi
24. januar 2009, 23:03
hvem anbefaler du da? :- )
Liker begge, men hadde det vært jeg som skulle kjøpe hadde jeg nok ta Dot.
nichlasandre
24. januar 2009, 23:09
Liker begge, men hadde det vært jeg som skulle kjøpe hadde jeg nok ta Dot.
jaok, men nå så du at en kom med anbefalig på Lenovo IdeaPad S10e Intel Atom N270. hvem hadde du valgt da? dem har samme alt nesten, bare den har større skjerm.
Frenor
24. januar 2009, 23:13
Hvorfor den ? og ikke packard ? :- ) noen forskjell der du vil fremheve ?
Fordi den er den beste etter min mening, med normalt plasserte musetaster.
binkabi
24. januar 2009, 23:14
jaok, men nå så du at en kom med anbefalig på Lenovo IdeaPad S10e Intel Atom N270. hvem hadde du valgt da? dem har samme alt nesten, bare den har større skjerm.
Har ikke prøvd den Lenovo pcen, men Lenovo=kvalitet, og prisen var ikke så værst heller.
Da står det egentlig mellom den og Dot da...
nichlasandre
24. januar 2009, 23:16
hva syntes du om Lenovo IdeaPad S10e Intel Atom N270 oven for din da?
Har ikke prøvd den Lenovo pcen, men Lenovo=kvalitet, og prisen var ikke så værst heller.
Da står det egentlig mellom den og Dot da...
var prisen jeg så også, de jeg har sett på har tre supre priser i tilegg + at dem har kvalitet nesten alle ;p
binkabi
24. januar 2009, 23:21
Det er jo SÅ big deal om musetastene er plasert til venstre og høyre eller ovenfor touch paden da:P
Frenor
24. januar 2009, 23:22
Det er jo SÅ big deal om musetastene er plasert til venstre og høyre eller ovenfor touch paden da:P
Jeg synes det, og kun på grunn av dette bruker jeg ikke min Aspire One...
binkabi
24. januar 2009, 23:25
Jeg synes det, og kun på grunn av dette bruker jeg ikke min Aspire One...
Jeg er vant til det "normale" (altså over touchpaden), tok meg 2 sek å vende meg til sidene;)
men, selvsagt er vi alle forskjellige
nichlasandre
24. januar 2009, 23:33
Jeg er vant til det "normale" (altså over touchpaden), tok meg 2 sek å vende meg til sidene;)
men, selvsagt er vi alle forskjellige
meeeeeeen, hvem ville du gått for ? og hvem har du tidligere erfaring med ?
Deadlock Radium
25. januar 2009, 00:45
den så UTROLIG digg ut, mere info takk ?
Trykk på ALLE DETALJER rett under de få detaljene som står, der er alt om PC'en :)
Har selv prøvd den, og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg likte den, godt!
Tastaturet er bedre enn på både Acer og Asus sine NetBooks, etter min mening, i tillegg til at den har et URTOLIG fett utseende, spesielt i Rød!:D
Alle detaljer om Lenovo IdeaPad S10:
Alle detaljer
Generelt
* CPU-plattform: Intel Atom
* Prosessor: Intel Atom
* Brikkesett: i945GSE
* Minne installert: 1024 MB
* Minnetype: SO-DIMM (DDR 2)
* Harddisk #1: 160 GB
* Harddiskgrensesnitt: S-ATA 150
Skjerm
* Grafikkoppløsning: 1024x600
* Skjermstørrelse: 10,2 tommer
* Skjermtype: WSVGA
Inn- og utganger
* Skjermutgang: D-sub
* Utvidelsespor: 1 stk. Express card
* TV-tuner: Nei
* Minnekortleser: Minnekorttype ikke oppgitt (Jeg mener det var vanllig Memory Stick SD)
Nettverk
* Nettverkskort: 10/100 Mbps
* Trådløst nettverk: 802.11b (11Mbps), 802.11g (54Mbps)
* Bluetooth: Ja
Annet
* Optisk enhet: Ingen
* Bredde: 25.2 cm
* Dybde: 18.2 cm
* Høyde (maks): 2.75 cm
* Høyde (minimum): 2.2 cm
* Vekt: 1.1 kg
* Styreredskap: Pekebrett
* Webkamera: Ja
Batteri
* Batteriplasser: 1
* Batteritype: Lithium Ion
* Antall battericeller: 3 stk
Produktdetaljer
* Produsentens varenummer: NS84UNO
Tips om feil
nichlasandre
25. januar 2009, 01:38
Trykk på ALLE DETALJER rett under de få detaljene som står, der er alt om PC'en :)
Har selv prøvd den, og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg likte den, godt!
Tastaturet er bedre enn på både Acer og Asus sine NetBooks, etter min mening, i tillegg til at den har et URTOLIG fett utseende, spesielt i Rød!:D
Alle detaljer om Lenovo IdeaPad S10:
Alle detaljer
Generelt
* CPU-plattform: Intel Atom
* Prosessor: Intel Atom
* Brikkesett: i945GSE
* Minne installert: 1024 MB
* Minnetype: SO-DIMM (DDR 2)
* Harddisk #1: 160 GB
* Harddiskgrensesnitt: S-ATA 150
Skjerm
* Grafikkoppløsning: 1024x600
* Skjermstørrelse: 10,2 tommer
* Skjermtype: WSVGA
Inn- og utganger
* Skjermutgang: D-sub
* Utvidelsespor: 1 stk. Express card
* TV-tuner: Nei
* Minnekortleser: Minnekorttype ikke oppgitt (Jeg mener det var vanllig Memory Stick SD)
Nettverk
* Nettverkskort: 10/100 Mbps
* Trådløst nettverk: 802.11b (11Mbps), 802.11g (54Mbps)
* Bluetooth: Ja
Annet
* Optisk enhet: Ingen
* Bredde: 25.2 cm
* Dybde: 18.2 cm
* Høyde (maks): 2.75 cm
* Høyde (minimum): 2.2 cm
* Vekt: 1.1 kg
* Styreredskap: Pekebrett
* Webkamera: Ja
Batteri
* Batteriplasser: 1
* Batteritype: Lithium Ion
* Antall battericeller: 3 stk
Produktdetaljer
* Produsentens varenummer: NS84UNO
Tips om feil
åssen er pc'en i svart, vet du det ?
støy nivået på den ? ;)
du fikk meg til og skifte mening ;p
Nexrom
25. januar 2009, 02:05
Jeg vet Lenovo er geniale inne byggekvalitet, men jeg kan ikke la være å skryte litt av min MSI Wind U100. Den er for det jeg bruker den til helt super. Den er som en netbook skal være; ørliten og lett. Jeg har det standard batteriet og det varer i 3 timer (dette er avhengig av hva jeg gjør) noe som er fint til et par forelesninger. Den er helt ypperlig til alt uten spill på grunn av det elendige Intel express skjermkortet, men det er jo tross alt ikke det du er ute etter i en netbook.
Jeg bruker den til å notere i forelesningene og surfing. Til dette fungerer den ypperlig. Hører skjeldent noe fra viften og når den er i full drift er det ikke mer enn en liten bakgrundslyd. Høytalerne er ikke akkurat topp, men de fungerer greit.
nichlasandre
25. januar 2009, 02:15
Jeg vet Lenovo er geniale inne byggekvalitet, men jeg kan ikke la være å skryte litt av min MSI Wind U100. Den er for det jeg bruker den til helt super. Den er som en netbook skal være; ørliten og lett. Jeg har det standard batteriet og det varer i 3 timer (dette er avhengig av hva jeg gjør) noe som er fint til et par forelesninger. Den er helt ypperlig til alt uten spill på grunn av det elendige Intel express skjermkortet, men det er jo tross alt ikke det du er ute etter i en netbook.
Jeg bruker den til å notere i forelesningene og surfing. Til dette fungerer den ypperlig. Hører skjeldent noe fra viften og når den er i full drift er det ikke mer enn en liten bakgrundslyd. Høytalerne er ikke akkurat topp, men de fungerer greit.
hehe, tviler ikke på at din MSI Wind U100 er noe dritt. men den blir litt i høy pris igjen. meen, som du bruker den til. jeg skal ha den med på skolen for og notere og sufre og snakke via MSN med venner. og høre på musikk noen ganger også kanskje. hvem vet, det er derfor jeg ikke legger alt for mye penger i den og holder meg til 3600 kr.
men takk for tipset :- )
Krisku
25. januar 2009, 02:18
Som 1095 sier om Asus EE PC. Er dette et godt alternativ av notebooks på markedet nå. Det var ikke Asus som begynte med de "såkalte" notebooks, men deres EE ble godt tatt imot da den kom på markedet et par år siden.
Siden den gang har de fleste leverandører slengt seg på bølgen med å selge minibærbare nesten uten fortjeneste nettop på grunn av at de skal være billig og liten. Jeg skal ikke si hva trådstarter bør eller ikke bør kjøpe men det er visse ting man må ha klart for seg før man eventuelt gjør et innkjøp av en slik PC.
Man kan ikke forvente så mye gaming, videoredigering, og utrolig mye multi-tasking som mange av dere liker å gjøre. (Tro meg, jeg er en av dem). Så er det prosessoren, Intel Atom 1,6GHZ prosessor med et formål; være en grei og stabil prosessor. Dog spare så mye strøm så overhodet mulig. Av ulik erfaring har jeg komt borti tester der det viste seg at en Intel Celeron 900MHZ prosessor ble det bedre ytelse på enkelte oppgaver enn Atom på grunn av at den bruker mye mer strøm.
En notebook vil være en PC som kan kjøre de fleste programmer greit, men skal også være lett tilgjengelig. Da tenker jeg på at du kommer til å flytte den med deg mange steder og jobbe fleksibelt her og der. Jeg vil anbefale at du kjøper deg en mest mulig robust PC til den prisen/typen du har tenkt deg for. Skulle det oppstå problemer med en minibærbar etter utløpt garantitid kan det være mye å hente hvis du har hatt en solid PC som ikke skulle fått skader, slitasje etc.
Slitasje må en alltid regne med, men jeg tenker at kvalitet på kabinett på disse notebooks at det lønner seg å kunne ta de med i lomma og gå overalt. Så tips, en PC til ditt ønske. Men robust av kvalitet og litt fremtidsrettet. Hva kan eventuelt oppgraderes? Minne, og Windows 7 blir litt mer ressurskrevende enn XP. Ivertfall hvis du velger ASUS..
nichlasandre
25. januar 2009, 02:23
Som 1095 sier om Asus EE PC. Er dette et godt alternativ av notebooks på markedet nå. Det var ikke Asus som begynte med de "såkalte" notebooks, men deres EE ble godt tatt imot da den kom på markedet et par år siden.
Siden den gang har de fleste leverandører slengt seg på bølgen med å selge minibærbare nesten uten fortjeneste nettop på grunn av at de skal være billig og liten. Jeg skal ikke si hva trådstarter bør eller ikke bør kjøpe men det er visse ting man må ha klart for seg før man eventuelt gjør et innkjøp av en slik PC.
Man kan ikke forvente så mye gaming, videoredigering, og utrolig mye multi-tasking som mange av dere liker å gjøre. (Tro meg, jeg er en av dem). Så er det prosessoren, Intel Atom 1,6GHZ prosessor med et formål; være en grei og stabil prosessor. Dog spare så mye strøm så overhodet mulig. Av ulik erfaring har jeg komt borti tester der det viste seg at en Intel Celeron 900MHZ prosessor ble det bedre ytelse på enkelte oppgaver enn Atom på grunn av at den bruker mye mer strøm.
En notebook vil være en PC som kan kjøre de fleste programmer greit, men skal også være lett tilgjengelig. Da tenker jeg på at du kommer til å flytte den med deg mange steder og jobbe fleksibelt her og der. Jeg vil anbefale at du kjøper deg en mest mulig robust PC til den prisen/typen du har tenkt deg for. Skulle det oppstå problemer med en minibærbar etter utløpt garantitid kan det være mye å hente hvis du har hatt en solid PC som ikke skulle fått skader, slitasje etc.
Slitasje må en alltid regne med, men jeg tenker at kvalitet på kabinett på disse notebooks at det lønner seg å kunne ta de med i lomma og gå overalt. Så tips, en PC til ditt ønske. Men robust av kvalitet og litt fremtidsrettet. Hva kan eventuelt oppgraderes? Minne, og Windows 7 blir litt mer ressurskrevende enn XP. Ivertfall hvis du velger ASUS..
utrolig fint med efaring inne i bilde. som sagt, jeg skal holde meg til en pris antydning på 3600 kr. da kan jeg få en fin prossersor og samtidig en fin pc. jeg har ikke tenkt på noe video.red. eller noe store greier. men som sikkert alle andre, sitte via nette og sufre. ta med lett til venner og vise bilder. ha med på skolen/jobb og legge inn notater. sitte på msn. det er bare sånn små ting, rett og slett en chill pc som er lett og få med seg uten og drasse på en bæreveske over alt.
derfor har jeg nå satt Lenovo IdeaPad S10e 10" WSVGA sort/rød og Packard Bell dot 3G på en delt første valg og etter det acer pc'en. men jeg vil gjerne ha flere tips i forhold til mitt behov på en netbook pc :- )
takk for tilbakemelding
Hello
Tittel sier vel det meste, jeg er ute etter en netbook. jeg har sett på test vinneren Packard Bell DOT 3G. og Acer Aspire One A150 brun.
Jeg har ikke kommet til noen besluttning, derfor kommer jeg hit og vil høre deres mening.
Hvem av disse pc'ene, eller noen andre (vis noen andre, legg gjerne med link) hadde du valgt vis du skulle hatt en netbook ? :- )
jeg takker for alle svar på forhånd og håper på fine tilbake melding.
MVH. Nichlas!
vil bare legge til her at, behovene min for en netbook er ;
- lett surfing på nett
- enkel og grei å ta med seg
- msn chating
- bilder/musikk/filmer
- notarer på jobb/skole
MVH Nichlas
TAKK, for alle svar så langt !
Deadlock Radium
25. januar 2009, 11:00
åssen er pc'en i svart, vet du det ?
støy nivået på den ? ;)
du fikk meg til og skifte mening ;p
Den kommer i både svart, blå, hvit og rød.
Bilde av alle fargene (http://www.businessmobile.fr/businessmobile/i/edit/2008/08/39382607/01-lenovo-ideapad-s10.jpg)
Personlig så syns jeg ikke den støyer så mye, men du bør kanskje prøve å finne en forhandler som har test-PC'er i butikken (?) og bedømme selv :p
nichlasandre
25. januar 2009, 11:09
Den kommer i både svart, blå, hvit og rød.
Bilde av alle fargene (http://www.businessmobile.fr/businessmobile/i/edit/2008/08/39382607/01-lenovo-ideapad-s10.jpg)
Personlig så syns jeg ikke den støyer så mye, men du bør kanskje prøve å finne en forhandler som har test-PC'er i butikken (?) og bedømme selv :p
tror jeg enten kjører svart, eller hvit.
men, jeg har hvert hos de jeg har her i mitt lokale område. elkjøp,expert,siba,telebutikken. noen andre forslag ?
Deadlock Radium
25. januar 2009, 11:49
Her lokalt hos meg har vi en butikk der du kan prøve PC'er, men da må en spør pent, det er vel fordi jeg er stamkunde, og også naboen til de som jobber der at jeg har fått lov å prøve den :p
De kaller seg NetPartner, og er en del av TeleRing-kjeden (?).
For å si det sånn; NetPartner fikk inn tre Lenovo IdeaPad'er en dag, 15 min senere var allerede en solgt, da dagen var slutt, var alle tre solgt, og de hadde bestilt nye:p
nichlasandre
25. januar 2009, 13:09
Her lokalt hos meg har vi en butikk der du kan prøve PC'er, men da må en spør pent, det er vel fordi jeg er stamkunde, og også naboen til de som jobber der at jeg har fått lov å prøve den :p
De kaller seg NetPartner, og er en del av TeleRing-kjeden (?).
For å si det sånn; NetPartner fikk inn tre Lenovo IdeaPad'er en dag, 15 min senere var allerede en solgt, da dagen var slutt, var alle tre solgt, og de hadde bestilt nye:p
hehe, vis du skulle sett noe minus på denne pc'en. hva hadde du trekt frem ? :- )
binkabi
25. januar 2009, 13:38
Lenovoen ser jo himla bra ut da i grunn:)
Viss jeg bare hadde fått prøvd den så hadde jeg sikkert tatt den ja, ;)
nichlasandre
25. januar 2009, 13:42
noen her som vet hvor man kan teste Lenovoen i akershus område? :- ) !
Deadlock Radium
25. januar 2009, 14:07
hehe, vis du skulle sett noe minus på denne pc'en. hva hadde du trekt frem ? :- )
Jeg vet egentlig ikke helt, siden jeg har en kraftigere PC, og jeg har bare prøvd Lenovo'en og Acer'en, der de har samme innmat, og derfor ikke har noen forskjell der.
Eneste minuset mitt er vel at den ikke takler super-multitasking så bra, siden den har en Atom-prosessor på 1.6 Ghz.
Jeg har faktisk et spørsmål som jeg kom på nå om Lenovoen, kan den muligens kjøre CS 1.6 by any chance ? :D
Vurderer nemlig å kjøpe den selv, når pengene strekker mer til, kjekt å ha:)
nichlasandre
25. januar 2009, 14:15
Jeg vet egentlig ikke helt, siden jeg har en kraftigere PC, og jeg har bare prøvd Lenovo'en og Acer'en, der de har samme innmat, og derfor ikke har noen forskjell der.
Eneste minuset mitt er vel at den ikke takler super-multitasking så bra, siden den har en Atom-prosessor på 1.6 Ghz.
Jeg har faktisk et spørsmål som jeg kom på nå om Lenovoen, kan den muligens kjøre CS 1.6 by any chance ? :D
tror ingen av disse netbooksa er noe og spille på. men alt er mulig :- ) pc'en er jo i stand til det.
hm, da så
binkabi
25. januar 2009, 16:14
Fail.
Netbook er ikke til spilling^^
Deadlock Radium
25. januar 2009, 17:01
Fail.
Netbook er ikke til spilling^^
Vet det, men det hadde vært artig å hatt noen spill som krever veldig lite da, som faktisk KAN spillest med NetBooks, Games For NetBooks :p
nichlasandre
25. januar 2009, 17:02
Men da blir det til at jeg kjøper en Lenovo IdeaPad S10e (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=406307) men da lurer jeg på, kan jeg da kjøpe denne (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=422754) i tilegg og vil den fungere på min lenovo ideapads10e?
Deadlock Radium
25. januar 2009, 19:00
Batteriet du linket til står da under siden til PC'en på Komplett, så jeg tror da det skal funke, hvis du fremdeles er usikker, kan du sikkert sende en Mail til komplett.no med info, og spør om det passer uten å ødelegge PC'en ;)
EDIT: Lenovo batteri 6-cell for
IdeaPad S9e,S10e
Ja, det passer:)
nichlasandre
25. januar 2009, 19:21
Batteriet du linket til står da under siden til PC'en på Komplett, så jeg tror da det skal funke, hvis du fremdeles er usikker, kan du sikkert sende en Mail til komplett.no med info, og spør om det passer uten å ødelegge PC'en ;)
EDIT: Lenovo batteri 6-cell for
IdeaPad S9e,S10e
Ja, det passer:)
tusentakk, åh du anbefaler denne pc'en ? :- )
Deadlock Radium
28. januar 2009, 13:42
S10e er en veldig god maskin, i tillegg til at den er øyegodt, pent og ryddig utseende:)
MrEleven
28. januar 2009, 13:48
Jeg har selv en Acer A150 og jeg er kjempe fornøyd med den.. veier ikke en dritt og fungerer meget bra.. eneste som er litt dritt er hvis du skal se film eller høre på musikk med den burde du ha med laderen fordi batteriet varer ikke lenger en ca 2.5-3 timer.. vet ikke hvordan det er på den nyere modellen..
uansett... jeg kan anbefale deg å kjøpe Acer... Asus EEE er ni forbanna driitt.. en på jobben har 2 forskjellige Asus og han hater dem :P
så han kjøpte seff en acer XD
nichlasandre
28. januar 2009, 13:56
Jeg har selv en Acer A150 og jeg er kjempe fornøyd med den.. veier ikke en dritt og fungerer meget bra.. eneste som er litt dritt er hvis du skal se film eller høre på musikk med den burde du ha med laderen fordi batteriet varer ikke lenger en ca 2.5-3 timer.. vet ikke hvordan det er på den nyere modellen..
uansett... jeg kan anbefale deg å kjøpe Acer... Asus EEE er ni forbanna driitt.. en på jobben har 2 forskjellige Asus og han hater dem :P
så han kjøpte seff en acer XD
hehe, takk for tilbake melding, men en Lenovo IdeaPad S10 er allerede bestilt og på vei i posten :- ) !
MrEleven
28. januar 2009, 14:00
^^ sikkert ikke noe dumt valg det heller :)
nichlasandre
28. januar 2009, 14:04
^^ sikkert ikke noe dumt valg det heller :)
Nope, tror jeg gjorde ett bra kjøp der. den hadde det meste + 10.2 skjerm :- )
MrEleven
28. januar 2009, 14:13
ganske greit det.. kan bli litt slitsomt med den oppløsningen på acer skjermen prøver du å sette den høyere forsvinner halve bildet ditt :P
Nimrad
28. januar 2009, 14:40
Hvorfor så skeptiske til Packard Bell? Den har 6 cellers batteri som standard (opp til 8 timer sier de) og innebygd 3G. Med Network Norway sine priser på mobilt bredbånd er jo det fantastisk. Vet hvertfall hva jeg skal ha!
nichlasandre
28. januar 2009, 21:05
Hvorfor så skeptiske til Packard Bell? Den har 6 cellers batteri som standard (opp til 8 timer sier de) og innebygd 3G. Med Network Norway sine priser på mobilt bredbånd er jo det fantastisk. Vet hvertfall hva jeg skal ha!
er ikke skeptisk i det hele tatt, men den andre hadde større skjerm også har dem samme egenskaper ;p
yez, da sitter jeg megen fornøyd med en Lenovo IdeaPad S10e foran meg. utrolig mye bedre enn forventet. reagerer rask. henger ikke, en utrolig deilig touchpad. eneste minus for meg så skriver mye hjerter på denne måten " <3 " er at " <" kommer fra ved og trykke fn+z for < og fn+z+shift for >. men dette er som sagt en vane sak.bråker minimalt lite. utrolig greit installering. kommer fint pakke. ja, alt bra egentlig !
gir pc'en en 9/10
så, løp og kjøp !