View Full Version : Vista Business problemer
DonBeefMaster
25. april 2008, 07:09
Halla!
Jeg har litt problemer med vista business..
Jeg skulle lage en usynlig mappe, og det klarte jeg. Når jeg skulle rename den så trykka jeg alt+255 og den fikk usynelig navn. Så sletta jeg mappe ikonet, og nå får jeg ikke sletta eller renamet mappa.
Det står som gyldige komandoer, men funker ikke når jeg trykker på dem.
Får ingen errorer, eller meldinger i det heletatt.
HJELP :O
Vegar
25. april 2008, 07:13
og erroren du får er? at den er i bruk?
p.s fuck vista! installer xp ;););)
edit, skjønner ikke helt hva du mener, men mener du at du ikke får merka mappa? i så fall... dra musa over området der mappa er - deretter trykker du delete. Eller gå inn i c:\Documents and settings\brukernavn\desktop eller noe i den duren, bruker ikke windows selv for tiden.
Volch0k
25. april 2008, 07:16
Gjorde det, bare for å sjekke.
Det kommer ikke noe error, man får ikke renamet mappa. Dvs, om man renamer den, trykker enter, så skifter den ikke navn.
Om man trykker delete, blir den ikke slettet, å det er heller ikke mulig å klikke den ut, så lime den inn i papirkurva.
Selv måtte jeg ta ut det andre i undermappa, så slette hele dritten.
Det kan jo være vanskelig om det er laget direkte på en viktig mappe, du ikke kan slette.
Vegar
25. april 2008, 07:20
Greit, fint at du fant en løsning. Regner med at mappa ligger på skrivebordet til trådstarter, så skal vel ikke være noe problem.
Merkelig problem altså... Vista (http://ikkepedia.org/wiki/Windows_Vista) er noe for seg selv ;)
DonBeefMaster
25. april 2008, 08:02
Takker :P
Det var det jeg trengte ^^
Sletter bare mappa den ligger i :P
At ikke jeg blei medlem hær før. :eek: