View Full Version : minnepennen har sluttet å funke!?
entotre
18. februar 2008, 13:42
Jeg har en minnepenn som har sluttet å funke!? når jeg putter den i usb huben så lyste den, men en dag så sluttet den å lyse (funke)
hva kan det være?
meitemark
18. februar 2008, 13:52
Minnepenner har elendig holdbarhet og er omtrent nåtidens diskettstasjon. Selveste minnet er godt, men elektronikken inni den er som regel av aller laveste kvalitet.
ie, its dead.
slashdot
18. februar 2008, 14:01
Minnepenner har elendig holdbarhet og er omtrent nåtidens diskettstasjon. Selveste minnet er godt, men elektronikken inni den er som regel av aller laveste kvalitet.
ie, its dead.
Vil tilføye ett punkt... billige minnepenner er ypperste crap. Dør etter et par uker og et par gigabyte throughput. Går du over på litt dyrere så holder dei godt. Har ein Kingston-sak som har holdt godt over et år. Den er 512MB og kosta det doble av en 2GiB-minnepenn når eg kjøpte den, men var knall kvalitet, og har tålt utruleg mykje.
Dei random noname-minnepennane sleit eg en av i måneden omtrent.
Turbolego
18. februar 2008, 14:03
Kingston levérer sin USB-minnnepenner med 5 års garanti.
Har bytta min 512 MB USB-minnepenn 2 ganger, og kommer til å fortsette å ta vare på dokumentasjonen og kviteringen slik at jeg kan gjøre det igjen dersom den fusker på nytt.
torsken
18. februar 2008, 14:56
Det forklarer hvorfor 124GB minnepennen kameraten min fra kina sluttet og funere etter 5 min.
Den kostet bare 15kr da
-=Insane=-
18. februar 2008, 15:10
Det forklarer hvorfor 124GB minnepennen kameraten min fra kina sluttet og funere etter 5 min.
Den kostet bare 15kr da
124GB? sikker på at det ikke er MB? var da veldig mye på en minnepen.
brunost
20. februar 2008, 22:41
Den kostet bare 15kr da
Tror ikke dette finnes...
Pheromone
20. februar 2008, 22:53
...utenom i Kina
fulloggal
20. februar 2008, 23:43
Hvis du har hatt den sammen med en mobil så er det ødelagt av strålinger. Hadde en som det skjedde med.
RandomiZed
23. februar 2008, 07:41
Jeg har en minnepenn som har sluttet å funke!? når jeg putter den i usb huben så lyste den, men en dag så sluttet den å lyse (funke)
hva kan det være?
Du brukte den opp :D
^ProXo^
23. februar 2008, 08:03
Veldig off-topic, men grunnen til at jeg trykte på denne tråden var at jeg trodde det sto "pinne-mannen".
Skapsprenger
23. februar 2008, 08:54
Har hittil ikke greid å ta knekken på noen av de dyrere minnepennene som Kingston og Corsair.
Kvaliteten på de billigste suger så det holder, man får det man betaler for.