View Full Version : Web Cam
rebekkka
27. januar 2008, 19:33
Jeg har en HP Pavilion dv6000, får brukt web cam på msn, men jeg finner kun cam når jeg er på msn... Tenkte jeg skulle prøve å ta noen bilder med det, men det er klinisk umulig å finne det.... Har leita i hele dag... Noen som kan hjelpe meg?
aphex
27. januar 2008, 19:36
Jeg har en HP Pavilion dv6000, får brukt web cam på msn, men jeg finner kun cam når jeg er på msn... Tenkte jeg skulle prøve å ta noen bilder med det, men det er klinisk umulig å finne det.... Har leita i hele dag... Noen som kan hjelpe meg?
Du må laste ned et program som kan bruke web cam'et til å ta bilder eller video... har ikke navnet på et sånt program i hodet akkurat nå, men finnes sikkert noe på hjemmesiden til hp ?
AtXbYeA
27. januar 2008, 19:36
pryme er et utmerket program som fungerer på alle OS fra Windows ME til Windows Vista.
Google så finner du det nok.
rebekkka
27. januar 2008, 19:38
Hmmm, skjønner :p Jeg er ganske lite teknisk anlagt, hehe... Mye jeg ikke veit, men det var et bra tips :) Jeg får prøve det :) Takk
z0p
27. januar 2008, 19:38
Det burde da finnes et program fra produsenten som lar deg gjøre det.
Om ikke finnes det et utalls programmer
http://www.freedownloadscenter.com/Best/webcam-util.html
http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=100
rebekkka
27. januar 2008, 19:39
OS fra Windows ME .... hva er det :P
z0p
27. januar 2008, 19:41
Han sier det fungerer på stort sett alle Windows versjoner
rebekkka
27. januar 2008, 19:59
Åja :p Gudene... Jeg skjønner jo ikke en dritt, men skal prøve å få det til :) Takk for hjelpa da :)
Tusen takk for hjelpa, alle sammen :) Nå er jeg glad innimeg :P
avispapir
27. januar 2008, 20:02
Hallo?
Dra til kontrollpanel, deretter velg scannere og kameraer. Alle Hp pavillion's pc-er jeg har vært borti har et medfølgende program til webcammet der. Du kan ta bilder med det og :)
rebekkka
27. januar 2008, 20:17
Takk for tipset, men det er helt tomt der... Det står at jeg kan koblr til cam, men jeg har jo cam på dataen :S skjønner ikke no jeg :(
avispapir
27. januar 2008, 20:53
Har du prøvd å trykke "legg til en bildegjengivelsesenhet" og deretter velge webcammet ditt?
rebekkka
27. januar 2008, 21:15
Jeg finner det ikke der heller :( Det kom bare opp en scanner, men det har jeg ikke... Blir litt forvirra nå... Tror denna maskina lever sitt eget liv... Fader altså :confused:
mrniceguy
27. januar 2008, 21:19
kan jeg få msn din? (A)
haha...
msn + cam + kAAtjente83 = alltid en slager :)
rebekkka
27. januar 2008, 21:21
Jeg er bare forvirra jeg... ikke no annet :rolleyes:
junkpal
28. januar 2008, 17:12
Jeg bruker bare det som følger med og jeg har også en Hp i dv6000 serien. Det som følger med heter "HP Webcam" Det ligger på skrivebordet. Eller så finner du det på "Quickplay"...
Nippi
28. januar 2008, 18:03
Gå inn på quickplay vis det ikke funker så går du på kontrollpanel>enhetsbehandling>bildeenheter>hpwebcam Dobbelklikk på den så kommer det opp en boks der du går inn på driver. Der deaktiverer du og så aktiverer du igjen. Så er det bare å gå inn på Quickplay igjen eller hp webcam. Hadde samme problemet men funka å aktivere driveren på nytt.:)