View Full Version : Pepsi MAX - Tragisk
tore-
9. oktober 2002, 00:05
Dere har sikkert sett den dere også, Pepsi MAX sin HELTRAGISKE etterligning av Jackass folkene.
Alle ser jo det, er jo faen ikke vanskelig å gjennomskue... det værste er jo at dem spiller smådumme/smart, så det jo helt patetisk hele greia.
Sier at dette er enda en god grunn for å ikke kjøpe Pepsi MAX.
:eek: :mad: :eek:
morten
9. oktober 2002, 00:13
Det er her du tar feil, jeg oppfordrer dere alle til å gjøre dette, og hvis dere ødelegger dere på det, saksøker dere dem bare fordi de ikke advarer mot at det kan være farlig. Dør dere, jaja, overlever dere; wohoo, u will maybe get some easy money!
tore-
9. oktober 2002, 00:14
Der sier du jo faktisk noe morten, de gjør jo ikke som i jackass of sier at dette er farlig og slikt, hvis de ikke har skrevet det med liten tekst da....
*hvor la jeg den åren mon tro....*
Ond^Sofa
9. oktober 2002, 00:19
Pepsi sine reklamer har vel alltid vært slik...? Både før og etter jackass. Og Bad Neighbourhood sin "Out of faith" var jo ute lenge før jackass. Det var vel traileren til "Heroes of Telemark" også..
Nei, skal du boikotte noe, får du boikotte Jackass ;)
morten
9. oktober 2002, 01:52
k0tte has spoken.
Bad Neighbourhood er fett som faen, og kom jo ut i 98, når kom jackass ut lissom ? Evolution gives us two stuped groupes, ke?
Tror det er på tide at noen ber pepsi satse litt annerledes med sitt image, fordi de fleste datanerder drikker cola, kanskje en reklame med masse spilling og programmering hadde gjort det for at vi skulle begynne å drikke piss.
pointet i posten finner du en plass ute på enga, hf
MacGyver
9. oktober 2002, 04:17
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
"Heroes of Telemark"
Off topic;
Er det noen som har denne filmen..? Jeg har hørt mye snakk om den. Er den virkelig så bra som folk skal ha det til?
Neurook
9. oktober 2002, 06:55
Heroes of Telemark... bah. De rippa tittelen til en film noen venner av meg mekka.
dj1nn
9. oktober 2002, 07:02
Pepsi MAX smaker uansett drit! skjønner ikke at noen klarer å drikke sukkerfri brus.....og det har blitt bevist at driten som de ersetter sukkret med (aspartan eller hva det nå heter) metter kreft celler...med andre ord kreft framkallende
praeferox
9. oktober 2002, 07:41
Pepsi uansett smaker dritt
Cola er best ingen protest :)
r33l
9. oktober 2002, 09:34
Opprinnelig postet av Neurook
Heroes of Telemark... bah. De rippa tittelen til en film noen venner av meg mekka.
LOL!!
Du er jo HELT på jordet her!!
Heros of Telemark er jo en krigsfilm om heltene i Telemark...
Da må Jeg lure
på om kompisene dine har laga Heros of Telemark...:rolleyes:
Btw Jeg tror at dine kompiser rippa titelen først...:rolleyes:
tore-
9. oktober 2002, 09:39
er ikke det den sykkelfilmen da ?
vell
9. oktober 2002, 09:51
1) Heroes of Telemark orginal: gammel krigsfilm om helter under WW.
2) Heroes of Telemark: sykkelfilm
3) Heroes of Telemark eventuelt en kompis-film, omhandler sikkert tre sauer Neurook og et par kompiser
Uansett, Pepsi kan ete drit; Julenissen ville ikke gitt vekk Pepsi om han måtte velge mellom det og å sette en overdose på et lite barn. Pepsi er en billig etterligning av Cola, Pepsi er dritt, Pepsi er dritt, Pepsi er dritt..........og, SE PÅ NAVNET FOR FAEN !!!!
Men ikke for å starte en Pepsi vs. Cola sak, som Cola vinner uansett, anbefaler Heroes of Telemark orginalen....
Dinglevims
9. oktober 2002, 09:55
Pepsi duger ikke engang til å spyle dekk med!!!
Lenge leve Cocacolismen!!!!
r33l
9. oktober 2002, 10:03
Mamma er dritt forbanna på meg for at Jeg drikker cola hele tiden:)
Hun tror jeg cocacoliker...lol
morten
9. oktober 2002, 10:16
/me har faen meg Heroes of Telemark på divx, kanskje se den tro? :P
Fatter faen ikke åssen dere med så stor sikkerhet kan si at cola er best uansett. Dere er jo ganske brødhuer når dere klarer å uttale noe sånt. INGEN har lik smak. ALLE har forskjellig smak, det er bare coca cola som har fortalt dere gjennom mange års propaganda at dere syntes cola er tøft.
Bare fordi jeg syntes r0dsaft er bedre enn brus, så er jeg teit? k0tte, back me up! :D
BoliGego
9. oktober 2002, 10:20
Jeg ville bare meddele noe som var heller forvirrende :P
En dag jeg gikk i butikken på sørlandet en vei, kjøpte jeg cola, som vanlig, men da jeg kom hjem fikk jeg meg en aldri så liten overraskelse. Cola'en var bare "nesten-cola"! Jeg hadde vimset i min lille verden og grabbet en cola i pepsi flaske! En cola wannabe kanskje? Jeg undret over om dette virkelig var cola i pepsi-flaske eller om det var pepsi i pepsi flaske med cola etikett... hum det var ikke lett å drikke den, så jeg tok heller bare bilde av den og sparte den litt....... helt til jeg var tom for cola og butikken var stengt, da måtte jeg drikke den...
heldigvis var det cola :)
Forresten, her er bilde av den http://home.no.net/boligego/pics/cola.jpg
nidaroz
9. oktober 2002, 10:20
Denne posten vridde seg egentlig til og bli ganske teit.
Synes egentlig begge er helt greie jeg.
I fjortis miljøene er jo Coca cola er jo så "IN" at ingen tørr og inrømmer at Pepsi egentlig er godt også.
VERDEN ER KOMMERS DERE.
nidaroz
9. oktober 2002, 10:21
Opprinnelig postet av BoliGego
Jeg ville bare meddele noe som var heller forvirrende :P
En dag jeg gikk i butikken på sørlandet en vei, kjøpte jeg cola, som vanlig, men da jeg kom hjem fikk jeg meg en aldri så liten overraskelse. Cola'en var bare "nesten-cola"! Jeg hadde vimset i min lille verden og grabbet en cola i pepsi flaske! En cola wannabe kanskje? Jeg undret over om dette virkelig var cola i pepsi-flaske eller om det var pepsi i pepsi flaske med cola etikett... hum det var ikke lett å drikke den, så jeg tok heller bare bilde av den og sparte den litt....... helt til jeg var tom for cola og butikken var stengt, da måtte jeg drikke den...
heldigvis var det cola :)
Forresten, her er bilde av den http://home.no.net/boligego/pics/cola.jpg
Freaky !! :D
tore-
9. oktober 2002, 10:42
Opprinnelig postet av morten
/me har faen meg Heroes of Telemark på divx, kanskje se den tro? :P
Fatter faen ikke åssen dere med så stor sikkerhet kan si at cola er best uansett. Dere er jo ganske brødhuer når dere klarer å uttale noe sånt. INGEN har lik smak. ALLE har forskjellig smak, det er bare coca cola som har fortalt dere gjennom mange års propaganda at dere syntes cola er tøft.
Bare fordi jeg syntes r0dsaft er bedre enn brus, så er jeg teit? k0tte, back me up! :D
Vel, Grans Julebrus, på flaske, den er FORBANNA GOD
Neurook
9. oktober 2002, 10:44
Hum den de lagde var bare en idiot film der de sto på telemark ski :D
morten
9. oktober 2002, 10:48
Eh, det er faen ikke freaky det tullet der da. Det er ganske normalt i og med at det er en bug i fra når de har recycla dem. Mye kulere når det ligger deler av kondomer oppi dem
http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=210735
http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=162007
http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=160910
http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=3&item=116229
http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=7649
http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/06/14/263571.html
Masse interessant lesestoff, bon appetitt :D
tore-
9. oktober 2002, 10:49
:D usj.... nei, dette viser bare at cola har bedre rutiner en de andre :D
s1rR34L
9. oktober 2002, 10:55
Personlig... synes jeg Cola er BEST!!! Pepsi går ann (til nøds)!...
MEN....."Coca-cola Light/Pepsi MAX" derimot.... er begge noe dritt!
LENGE LEVE "JOLT c0L@".... :D
( Opinions are like assholes....
everyone got one - Dirty Harry a.k.a Clinter'n )
dj1nn
9. oktober 2002, 11:12
synes ikke pepsi smaker dritt, regular pepsi går ann(fordet om den ikke er like god som coca cola)
Jolt Cola derimot....er best ;)
tore-
9. oktober 2002, 11:19
er enig at cola light, og pepsi max er dårlig som fy, men selvsagt, pepsi regular er som all annen brus, ALT går ned (øl), så det går ned, men noe liker men SVÆRT mye bedre en annet
Zpeef
9. oktober 2002, 11:36
Opprinnelig postet av morten
Tror det er på tide at noen ber pepsi satse litt annerledes med sitt image, fordi de fleste datanerder drikker cola, kanskje en reklame med masse spilling og programmering hadde gjort det for at vi skulle begynne å drikke piss.
Husker du ikke den med de som programerte og kunne gå gjennom vegger og sånn? Tror du ikke mange nerder ble påvirket av den til å drikke pepsi da? :p :rolleyes:
Xector
9. oktober 2002, 11:51
Pepsi twist er 1337.
mann
9. oktober 2002, 11:52
både i jackass og pepsi max er det stuntmenn som gjør stuntene
vell
9. oktober 2002, 11:58
Til Morten
Fra: et brødhode til et annet
: morten skreiv: INGEN har lik smak.
Dette er ganske riktig, men bare på mikronivå. Generelt sett er vi like (tenker DNA nå altså), altså har vi samme grunnlag. Derfor vil smak, lukt og syn ha små variasjoner mellom mennekser, i forhold til brøhodet (you had it comming..) Morten og blåkvalen Børre, eller iguanen Ine. Derfor er smaken fundamentalt lik hos de fleste. Dvs. at siden de fleste sier at Cola er bedre enn Pepsi, bør dette være den generelle smaksoppfatningen til mennesker. Pepsi er også en drikk som mange liker, men dette kan kanskje betegnes som en svakere coca-cola, og derfor mer passet til personer som ikke liker den sterke, ekte, orginale og gode smaken av EKTE Cola! Så det, så.
tore-
9. oktober 2002, 12:00
pepsi twist er en twist i hverdagen, den er bedre en MAX hvertfall
Ond^Sofa
9. oktober 2002, 13:06
Hvis du tenker på Bad Neighbourhood sin "Heroes of Telemark", så er den ikke ferdig enda. Under produksjon, og ukjent releasedato.
Forøvrig stenger jeg denne av åpenlyse årsaker
Opprinnelig postet av MacGyver
Off topic;
Er det noen som har denne filmen..? Jeg har hørt mye snakk om den. Er den virkelig så bra som folk skal ha det til?